måndag 22 november 2010

Torsk...

...kan kännas tråkigt fast ibland orkar man bara inte göra något spännande. Dock så står det nu ett torskblock från Änglamark i ugnen. På blocket ligger en röra av senap, pepparrot, ströbröd och diverse kryddor. Jag har ingen aning om ifall det blir gott eller inte, så väntan är lite nervös. Tänkte svänga till en potatispuré också och koka lite ärtor. Magen kurrar och det börjar lukta gott i alla fall. =)

Datorn är fortfarande nere så sitter med min lilla netbook, tyvärr kommer jag inte kunna uppdatera med bild idag, men förhoppningsvis i morgon. Håll tummarna för att jag lyckas backupa så jag inte blir av med en massa dokument och bilder.

Har för övrigt börjat småkika på vad som ska finnas på julbordet och det ska bli så roligt att fixa med allt. Ska göra så mycket eget jag kan. Den kravmärkta julskinkan verkar inte bli av, jag har glömt att ringa Coop - ska ringa i morrn och se om jag kan boka.

Nåväl, ska kika in i ugnen nu och se vad som händer där. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar